kellydebeuk.reismee.nl

"this has gotta be the good life”

OK..ik staar nu al 2 uur naar dit scherm en weet gewoon niet hoe ik mijn eerste week moet omschrijven. Damn it..al een week voorbij. Time moves quickly!

Hmm maar ok.. mijn eerste week was vooral overweldigend. Coogee is geweldig mooi!! In het weekend hadden we veel birthday parties waar we heen moesten en daarnaast heb ik al 4 keer 'planes 2’ gezien. Top!
Op dinsdag was onze lieve Tommy jarig. Dat hebben we in de avond natuurlijk gevierd tijdens een birthday dinner.
De kids gingen deze week overdag naar kindy zodat ik alle tijd had om Coogee te verkennen. And i must say…I’m in love with this place. Het strand, de parken, the hills, de verborgen baaien en natural pools tussen de rotsen…te veel om op te noemen.
Donderdag ben ik met een Duitse Au Pair naar t strand geweest. Daarnaast nog wat meiden bij de Au Pair meeting leren kennen vrijdag in Sydney City.
And ofcourse…my first spiders!! 1 was er zo groot als mijn hand maar die was kennelijk niet gevaarlijk(niet dat ik dat geloof ;) ) en ik heb een "redback spider” gespot. Die laatste is niet erg groot maar wel 1 van de gevaarlijkste spinnen hier. Niceeeee…
Zaterdag vierden we Tommy’s party voor de kids. De hele week waren we al bezig met koken,bakken en alles om het feest te laten slagen. En wauw, wat een hoop kinderen kwamen er met hun ouders. Overal speelgoed en buiten stond een springkussen.
Ook heb ik mijn eerste "rijles" gehad wat over het algemeen goed ging. Links rijden gaat nog wel al is het nemen van bochten soms raar. Het was alleen een beetje jammer dat elke keer als ik mijn knipper lichten netjes wilde gebruiken de ruitenwissers magisch gingen bewegen. Haha dat wordt ff wennen.
Vandaag ga ik met een Nederlandse Au Pair naar Manly beach en morgen vieren we met nog wat anderen Australian Day at Bondi Beach..ben benieuwd !

Thanks trouwens voor alle leuke reacties/berichtjes! echt heel leuk

xx kelly

"One republic - the goodlife"

Reacties

Reacties

Patty

Top meis! Geniet!!!!!!

Jilly

Really sounds like the good life! enneh als die gevaarlijke spin niet zo groot is kan je er toch gewoon op staan?? :D xxxx

Cassandra

En neeeeee hoor wij zijn hier totaal niet jaloers!
Klinkt heerlijk meid.
Geniet er maar van!
Wij zullen aan je denken als wij weereens onze ramen staan te krabben.

Kussies vanuit het erg koude kikkerlandje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active