kellydebeuk.reismee.nl

"en vergeef me als ik hard op alle passen tel...."

Afscheid...welke gek heeft dat verzonnen?? Afscheid van je thuis, mutti & vati, familie, vrienden, leerlingen en alle andere lieve mensen.

Pfff en daar zit je dan op t vliegtuig te wachten na een paar super heftige, mooie, geweldige maar zware weken.Zoveel gedaan en nog willen doen..maar zo blij dat ik deze dagen heb kunnen zijn met de mensen die ik lief heb.

En nu ik hier zo in m'n eentje zit gaat er zoveel door mn hoofd heen. Wat een groot avontuur dit gaat worden, hoe erg ik iedereen ga missen en van ze houd!

Maar.. alle brieven,kaarten,foto's, knuffels en lieve woorden gaan mee! Zo heb ik iedereen een beetje bij me.

Mn volgende blog zal zijn vanuit Coogee, Sydney. Dus tot dan!!

O help.. over 10 minuten boarden..

Ciao lovers

"Bløf - dansen aan zee"

Reacties

Reacties

Devid Van Ree

Jaaaaaaaaa Tis gelukt dus :) super mam hahah. Lieve schat veel plezier daar en je gaat het super doen weet ik zeker. Groetjes

Jedidjah

Super gaaf dat je dit gaat doen joh! Heel veel plezier en je zal het vast super hebben! Niet alleen om daar te zijn, maar ook om zo deel te mogen worden van een andere familie! Geniet ervan :-)

Kelly De beuk

jaaaa helemaal gelukt Devid! Bedankt voor je lieve berichtje!!

Dankjewel Jedidjah!! T is echt een geweldig leuk gezin!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active